Замовлення

Загальна інформація

  • Оформити замовлення онлайн можна цілодобово.
  • Для отримання Замовлення обов'язково необхідно вказати номер телефону тільки українських провайдерів телефонного зв'язку (ми не можемо перетелефонувати Клієнту, який знаходиться не в Україні на номери зарубіжних операторів).
  • При оформленні замовлення Ви можете залишити коментар для збирача, як до кожної позиції товару, так і до замовлення в цілому. В коментарях Ви можете замовити дзвінок збирача під час збирання кошика.
  • Фото товару, представлене на сайті, може мати відмінності від доставленого товару. Якщо Вам потрібно більше відомостей про товар, будь ласка, зв'яжіться з нами або напишіть у коментарях до замовлення необхідне Вам уточнення.

Повернення товарів

  • При отриманні замовлення Ви завжди можете відмовитись від будь-якого доставленого товару відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів».
  • Товари групи "суперфреш": кулінарія, свіжі м'ясо, риба, фрукти-овочі, незавакуумовані ковбасні або делікатесні вироби - перевіряються в присутності кур'єра. Повернення можливе, якщо товар перевірений і унаслідок неналежноі якості тут же повернений кур'єру.
  • Згідно Закону України «Про захист прав споживачів» повернення товару можливе лише за умови збереження чека і зіпсованого Товару.

Закон України "Про захист прав споживачів"

Постанова про реалізацію окремих положень Закону України "Про захист прав споживачів"

Зміни замовлення

Кількість доданих позицій не може перевищувати 3 одиниці. Будь ласка, повідомляйте про зміни якомога скоріше.

Зміни до замовлення можуть бути внесені протягом часу, відведеного для розміщення замовлення на обране часове вікно доставки, доступного на сайті.

Ціни на товари

  • Не дивлячись на дату розміщення замовлення, кошик збирається завжди в день доставки, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, якщо ціна на обрані Вами товари змінилася.
  • При отриманні замовлення Ви отримуєте Акт виконання замовлення (товарний чек), який підтверджує вартість товарів.
  • Ви будете повідомлені про зміну вартості обраних Вами товарів шляхом СМС повідомлення або телефонним дзвінком
  • Ціни та наявність товару можуть змінюватися, тому фактична сума замовлення може відрізнятися, особливо, якщо Ви обрали доставку на майбутній день. При зміні ціни більше, ніж на 5 грн за одну позицію, чи зміни у вазі Товару, що продається «на вагу», більше ніж +/- 200 грамів від вказаної ваги у замовленні, Збирач проінформує про це. Загальна кількість вагового товару може варіюватися в залежності від самого товару та особливостей його упаковки на ринку.

Кур'єрська доставка

Загальна інформація

  • Кур’єрська доставка передбачає доставку замовлення до дверей в межах обраного часового вікна. Доставка до дверей можлива тільки за наявності робочого ліфта у Вашому домі. У разі його відсутності або несправності до вартості доставки включається доплата за підйом. Розмір доплати розраховується залежно від ваги Вашого замовлення і поверху. Вартість Ви можете уточнити у оператора контакт-центру.
  • У випадку, якщо Ви не можете гарантувати свою присутність протягом всього часового вікна, будь ласка, зв'яжіться з оператором контакт-центру по телефону 0800 20 20 20.
  • Розклад вікон доставки можна подивитися, натиснувши у правому верхньому куті сторінки сайту на таймер.

Перед тим, як доставити Ваше замовлення, ми маємо підтвердити у Вас адресу та умови доставки

Вартість доставки

  • Вартість доставки залежить від адреси доставки.
  • Мінімальна вартість кур’єрської доставки у Києві 69 грн.
  • При безготівковому розрахунку вартість доставки: від 82,80 грн.
  • У разі, якщо кур'єр приїжджає за адресою клієнта два рази в одне й те саме часове вікно, клієнт оплачує кожну доставку (можливість узгоджується індивідуально).
  • Вам потрібно зробити декілька окремих замовлень (на різні чеки), але Ви хочете, щоб вони були об'єднані в одну доставку. При оформленні доставки, що складається з декількох, але не більше трьох, замовлень на одну адресу, на одне вікно доставки та з одного магазину - вартість доставки буде розраховуватись як для одного замовлення, що також включає в себе сукупну вагу по усім замовленням. Якщо Вам необхідно оформити доставку, що складається з чотирьох і більше замовлень, то вартість доставки буде збільшуватися на 10 грн. за кожне наступне замовлення, а перерахунок вартості ваги буде здійснюватись відповідно до тарифів, означених вище.

Доставка важких замовлень

При оформленні замовлення загальною вагою більше 40 кг буде нараховуватися додаткова комісія у розмірі до 22 грн за кожні 10 кг перевищення

Об'ємні одиниці товару доставляються на індивідуальних умовах.

Сервісний збір

Кур’єрська служба може встановлювати в тому числі тариф «Сервісний збір», що застосовується для розрахунку винагороди за виконання Замовлення Кур’єрською службою (Повіреним) згідно Публічної оферти, розміщеної на Сайті.

Тариф «Сервісний збір» визначається у відсотках від вартості кошику (під вартістю кошику розуміється фактична вартість замовлених Клієнтом (Довірителем) через Сайт Товарів, що зазначена у відповідному фіскальному чеку Продавця). Розмір Сервісного збору та порядок його визначення зазначається під час оформлення Клієнтом Замовлення на Сайті.

Попередня сума Сервісного збору розраховується під час оформлення замовлення Клієнтом на Сайті та коригується з урахуванням фактичної вартості Товарів, зазначеної у відповідному фіскальному чеку Продавця.

У випадку повної чи часткової відмови Клієнта від прийняття замовлених Товарів, а також у випадку повного чи часткового повернення Клієнтом замовлених Товарів Сервісний збір поверненню Клієнту не підлягає, якщо інше прямо не передбачено Публічною офертою.

Відміна замовлення

  • Кур'єрська служба залишає за собою право відмінити замовлення у випадку неможливості його доставки (паводки, землетруси, катаклізми, складна транспортна ситуація у місті, або якщо адреса пункта доставки знаходиться в зоні, до якої неможливо під'їхати на автомобілі ближче ніж в радіусі 50 метрів). У випадку відміни замовлення, Клієнт може самостійно повторити замовлення на сайті.
  • Ми залишаємо за собою право проводити інформування Клієнтів про відміну замовлень шляхом смс-повідомлення (максимум за 2 години до кінця обраного вікна доставки).
  • Якщо ми не зможемо зв'язатися з Вами, компанія залишає за собою право перенести Ваше замовлення на наступне вікно доставки чи відмінити його.
  • Відмінити замовлення чи перенести його на інше вікно доставки після його оформлення Ви маєте можливість зателефонувавши до контакт-центру за номером 0800 20 20 20.

При цьому зміни до замовлень можуть бути внесені протягом часу, відведеного для розміщення замовлення на обране часове вікно доставки, доступного на сайті.

Закриття вікон доставки

Іноді доставка на обране вікно недоступна. В такому випадку Ви побачите на головній сторінці позначку "Завантажено" для цього вікна доставки. Приносимо свої вибачення, якщо Ви мали намір зробити замовлення, а доставка на потрібний Вам час була закрита. На даному етапі, це єдина можливість забезпечити гідний рівень сервісу для вже оформлених замовлень у разі пікового попиту.

Cамовивіз

Ваше замовлення буде зібране на ринку сільськогосподарської продукції «Столичний», що знаходиться за адресою: Київська область, Києво - Святошинський район, с. Софіївська Борщагівка, вул. Велика Кільцева, 110-а, де Ви зможете забрати його з 10:00 до 14:30.

Способи оплати при самовивозі:

  • Готівка
  • Оплата банківською карткою Visa або MasterCard на сайті
  • Оплата банківською карткою Visa або MasterCard через термінал

Оплата

  • Готівкою під час отримання зібраного кошика, на основі загальної суми замовлення по чеку (накладній).
  • Згідно законодавства сума готівкового розрахунку протягом одного дня не може перевищувати 50000 (п'ятдесяти тисяч) гривень).
  • Прохання перевіряти коректність решти одразу в присутності кур'єра.
  • Банківською картою: при розрахунку онлайн на сайті.

Порядок розрахунку за допомогою банківських карт і платіжних інтернет-систем

Збирання замовлення

  • Ми зобов'язуємося зібрати для Вас найсвіжіші та найякісніші продукти, що є у наявності. Ваш особистий збирач зацікавлений у тому, щоб виконати Ваші вказівки максимально точно.
  • Залежно від об'єму замовлення та категорій обраних товарів, Ваше замовлення буде упаковано в один чи більше пакетів (їх вартість додається до Вашого замовлення).
  • Під час транспортування, заморожені та охолодженні продукти знаходяться у термо-ящиках, в яких підтримується необхідна для продуктів температура.